VolvoR-Sport Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hvordan får jeg tatt av nedre drevet, på veiva? Ser det er en kile der, som jeg regner med sitter på veiva? Er det mulig og tersje av drevet? Mvh. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 ingen som vet det? får ikke ut veiva uten å ta det av? fordi du har jo det dekselet der, som butter i drevet, som gjør at jeg ikke får pressa dekselet langt nok ut slik at "sytre tappene" kommer fritt fra dekselet.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Bruk muttertrekker og skru ut skruen på drevet, dra det av og alt som er løst, skru av tettningsplata og ta ut veiva ;) Hvis du ikke vil bruke muttertrekker kan du bruke en oljefiltertang med reim, ta den rundt drevet, holde det fast mens man bruker en langskralle og hammer eller noe slikt ;) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 fikk det til:P tok en sjangs på å få det til uten å ta av drevet, og det gikk til slutt.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg