Josteinsmira Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Må si at det heller ser ut som en S4 enn en "T4"... Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 lik Q7 den T4'n må jeg si... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Den pickupen hadde blitt kulere hvis den hadde vært 2 dørs:) så noen detaljer på den t4'n som ikke var helt bra, men syntes de var kule:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 artig at du lager en helt ny modellserie, men designet er vel ikke helt knirkefritt... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Vet det... det er ikke helt enkelt å designe noe som skal holde Audis hoved design... Audi grillen, inntak som rommer LED lamper osv. Men jeg gjør mitt beste. Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 den T4 skulle ha het T4 Allroad eller Q4 Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Ser bra ut dette da, men bruk bilder av nyere modeller. Litt morsommere å lage en "ny" versjon da:D Men det er min mening da:P Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 URQuattro: Jeg hadde ikke tenkt på det før nå egentlig:D Driver med A8 nå.. eller T8 da:P Men for eksempel Audi A2 er det jo bare en modell av...:web Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg