Gå til innhold

zoom sin Lupo

Ranger emnet


zoom

Anbefalte innlegg

Fikk en mekaniker jeg kjenner til å høre på det, vannpumpa var døende og reima holdt neppe lenge den heller.. Tror jeg må ringe og snakke litt med selgern jeg siden jeg regner med han visste det her..

 

Takk :) Den er desverre ikke så strøken som bildene viser, men det hjelper på utseende å fikse sånne småting ja :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk en mekaniker jeg kjenner til å høre på det, vannpumpa var døende og reima holdt neppe lenge den heller.. Tror jeg må ringe og snakke litt med selgern jeg siden jeg regner med han visste det her..

 

Takk :) Den er desverre ikke så strøken som bildene viser, men det hjelper på utseende å fikse sånne småting ja :)

 

dette er et vanlig problem på disse bilene.. Er ett helvete å bytte har jeg hørt.. Du får banke på døra hans og spørre om ca 7000kr tilbake:P

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det har ikke skjedd så mye med Lupoen siden den havnet på veien igjen, mest fordi jeg har lite tid å bruke på den nå.. Men har sett meg ut senkesett (bestilles i løpet av uka) også er nok den emblemfrie grillen her snart også.

 

Men en ting jeg lurer på, den knotten på siden av setet (for å komme til baksetet), hvordan fester jeg den? Jeg har prøvd å dytte den på , men den nekter å sitte fast. Skal den festes med et eller annet?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk fått gjort litt med Lupoen idag :)

 

Var på posten og hentet ny grill, og monterte:

 

badgeless.jpg

 

Var litt knot å montere siden jeg ikke tok av lista under lyktene, men det funka nå etterhvert.. Har ikke fått satt på den halvmånen til panseret, for den skal lakkes først.. Kommer bedre bilder når alt er fikset..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk fått gjort litt med Lupoen idag :)

 

Var på posten og hentet ny grill, og monterte:

 

Var litt knot å montere siden jeg ikke tok av lista under lyktene, men det funka nå etterhvert.. Har ikke fått satt på den halvmånen til panseret, for den skal lakkes først.. Kommer bedre bilder når alt er fikset..

 

se her ja:) den halvmånen kan man sveise den eller? hvor mye kostet grillen og hvor bestillte du den ifra igjen?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på Ebay.de.. Halvmånen er i sort plast, så kunne sikker montert den sånn den er nå, men tror det blir bedre om jeg lakker den..

 

Samme fyren hadde halvmåne (og evt øyelokk) i stål som kunne sveises på, men tror jeg står over det i første omgang..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har prøvd å koble litt mer på annlegget idag, men ser ikke ut som jeg får jordet forsterkeren skikkelig.. Har prøvd å koble i festet til setebeltet og sånt, men det blir bare ikke bra nok. Noen som har noen gode forslag?

 

Fikk en artig del i posten og, skal prøve å få satt den inn i morgen.. Det kommer bilder da :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å koble litt mer på annlegget idag, men ser ikke ut som jeg får jordet forsterkeren skikkelig.. Har prøvd å koble i festet til setebeltet og sånt, men det blir bare ikke bra nok. Noen som har noen gode forslag?

 

Fikk en artig del i posten og, skal prøve å få satt den inn i morgen.. Det kommer bilder da :)

 

jeg bruker også bakre festet til belter, men du må pusse jævli godt rundt så det blir skikkelig kontaktflate til karosseri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koblet om anlegget helt jeg.. Ble desverre ingen bilder, fikk gjort masse, men lite som synes på utsiden.. Men nå er alle åtte høyttalerne koblet slik at de virker :D Ble grei lyd, og fikk skjult alle kalblene godt også.. Lett å jobbe med denne bilen :)

 

Er rotoren fortsatt i plast? Fikk jo montert ny vannpumpe for en måned siden, håper en holder litt.. Selv om jeg neppe har bilen i 60000km til..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår