_240_turbo_ Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Neida du må ikke det.I alle fall ikke før du har planer om å dra til med et jæ...la Turbotrykk. Men da er det gjerne en del andre ting som må gjøres også. Ta en titt her http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=6249 der står det litt av hvert nyttig å vite :) For den som roter med gammel Volvo og Turbo, det beste forumet ever! Har sett den før, er akkurat det jeg har gjort med gassern min.. Men Takk uansett! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stivare Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 okej, men da er det greit. Ang.bensintrykket. 3 liter pr.min. inn på gasseren din er et greit utgangspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Men noen som noe mening om hvordan pumpe jeg burde bruke? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg