mondeo ST200 Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hvordan slår jeg på lysene i støtfangeren? Så vidt jeg har skjønt skal det være lys i disse lampene. Eller har jeg misforstått totalt. Ser at det er pærer, men har leita meg ihjæl etter en måte å slå de på. Er jeg helt på jordet her eller er disse lampene bare til pynt. På hovedbryteren i bilen, så er det kun tåkelys bak som jeg får slått på. Og en annen ting, vist det er orginal cd skifter i bilen, hvor skal den eventuelt være gjemt. Håper noen klarer å opplyse mitt sinn ang dette :tannløs: Ps er den siste modellen før skiftet i 1997 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 skal slåes på på hovedbtyteren, ett hakk ut så får du tåkelys fremme, to hakk tåkelys bak. er du sikker på at de er tilkoblet? de var ikke det på en kompis sin 96 mod. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hmmm har ikke den funkjsonen på bilen min. Får bare dratt ut et hakk. Da er de vel ikke koblet på. Må vel da ha ny bryter i dash. Noe annet jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 trudde ikke tåkelys i grill var originalt på passat.. er ihvertfall ikke det på 97-00 modellene. du finner sikkert en annen bryter til tåkelysa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Ikke jeg heller, men har demontert glassene i fangern. Pærer er montert i sokkel og ledning går fra de til? Er en Higlind utgave, så tåkelys er det mulighet for. Men skjønner som sagt ikke, hvordan de skal slås på. Prøver å få tak i bryteren i dash i første omgang. Gir meg ikke så lett he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 får bare sjekke ledningen helt til du kommer til et slags koblingspunkt. hvis det ikke er for vanskelig:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg