Crackler Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut bilder av Mitt Ford Taunus 17M Prosjekt som jeg overtok av en kar i sandnessjøen. Så lurer jeg på hvordan jeg kan få lagt ut bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Gå på photobucket.com og lag deg en konto der (gratis) så laster du opp bilder på den sida og kopierer den linken derifra og limer inn i meldinga di her. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Gå på photobucket.com og lag deg en konto der (gratis) så laster du opp bilder på den sida og kopierer den linken derifra og limer inn i meldinga di her. :) Ok.. Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg