Celica rules! Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Kjøpte en honda civic 1992 model her om dagen, men det manglet automatisk kjørelys på den.. noen som har noen ideer på hva som må til for å få det tilbake?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Pedersen Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 er'u sikker på at det er orginalt på den da? Siter http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.no http://www.banzicarclub.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 er'u sikker på at det er orginalt på den da? regner med det, men er ikke sikker..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 tviler på det da...er det en import bil er det ikke! Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Selv om det er import er det vel mulig og fikse dette, kommer jo orginalt med det i norge så. Men hvordan vet jeg ikke. Driver å undersøker dette selv på golfen min og der var det snakk om enten bytte av lysbryter eller bare programeringsjobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Er ikke en import bil.. er ny i norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 da kan det jo være rele som er ødelagt..går ann og etter montere, men var er vistsen med kjøre lys, det er for gammle damer og menn som ikke husker og slå på lys!! Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Det er også ganske kostbart mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 er auto på min 90mod civic hvertfall.. Mener det var det på min gamle 92mod tysk import tralle også! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 da kan det jo være rele som er ødelagt..går ann og etter montere, men var er vistsen med kjøre lys, det er for gammle damer og menn som ikke husker og slå på lys!! Kan nevne at på japanske biler er det ofte egen sikring til kjørelysene, kan bare være denne som er gåen. Og er ikke sikkert denne sikringen sitter sammen med de andre sikringene, så må lete litt. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Jeg har forresten ett relè jeg trodde var gåent på min bil, den skal visstnok styre kjørelys og samtidig vinduspussere.. Løste ikke mitt problem, som er att kjørelyset skrur seg av når jeg vrir bryteren til kjørelys+instrumentlys.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arilde Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Sjekk ECU som sitter bakpå sikringsboksen. Denne styrer lys og vindusviskere. Jeg dro opp til hoggern og fikk en boks for en hundrings.. Grei investering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg