Gå til innhold

overhaling og porting av g60n

Ranger emnet


Andrew

Anbefalte innlegg

Noen på vestlandet som driver med overhaling av kompressorn?

evt. vist eg skal gjere det sjøl, noke som eg har i tankene, noe man bør passe på, spesialverktøy osv.

er det noen linker til sider med tekst og bilder om dette??

 

-andrew-

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Var en artikkel i The Golf om dette, August utgaven?

 

Den artikkelen er ikke til mye hjelp egentlig. Den sier ingenting om det som er viktig. Jabba avslører ikke akkurat mye der. Gjelder å holde på hemlighetene sine.

 

ta en titt på Hjemmesiden min

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår