mondeo ST200 Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Har en passat 1996 stv Gamle typen. Lurer på følgende. I dag er det høytalere i dash,framdører,bakdører, og helt bakerst v rollo. Da jeg kunne tenkt meg å oppgradere disse, så lurer jeg på hvor store høytalere, det er mulig å få i orginalhullene. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 I dash er det 4". I dørene sitter det orginalt 6,5" med diskant i håndtak bak,mens forran ver diskant i dash. Baki er det 3x6". Har klart å få inn 6x9" i døra forran på min. God plass i dørene på disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 takker så mye. da blir focal bestilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg