lars-frr Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Lurte på en ting her , forsterkern min har 4 kanaler . ab /cd eller noe . Lurer bare på om det har noe å si hvilke av disse jeg bro kobler subben på , alle yter det samme eller ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Det skal ikke ha noe å si, regner med at det er samme effekt på alle kanalene Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Det var det jeg og mente , men jeg leste noe i et eller annet blad her om at det var litt forskjell med tanke på sub effekt Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by lars-frr Det var det jeg og mente , men jeg leste noe i et eller annet blad her om at det var litt forskjell med tanke på sub effekt Hmm, det vet jeg ikke åssen er, men vil da tro det er det samme om du bruker a\b eller c\d? Har ikke testet dette på min når jeg tenker etter, bruker a\b til sub'en jeg. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Du må brukoble enten AogB, eller CogD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Bisarre Du må brukoble enten AogB, eller CogD. :o selvfølgelig, glemte å si at du må enten bruke AogB, eller CogD.. :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spear Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Kommer litt ann på. Siden du har A, B, C & D går jeg ut ifra at f.eks A & B gir signaler til front og C & D gir signaler til rear/bak. Da brokobler du +'n i A og -'n i B, eller omvendt, og gjør det samme på C & D. Mange av forsterkerene har gjerne en linje e.l. mellom de to punktene man skal brokoble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Spear Kommer litt ann på. Siden du har A, B, C & D går jeg ut ifra at f.eks A & B gir signaler til front og C & D gir signaler til rear/bak. Da brokobler du +'n i A og -'n i B, eller omvendt, og gjør det samme på C & D. Mange av forsterkerene har gjerne en linje e.l. mellom de to punktene man skal brokoble. En liten kommentar til tegningen din: pleier det ikke å være + - - +? Har iallefall vært borti det på noen forsterkere, at man kobler mellom 1 & 3. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Sjekk ut JL audios koblingsside. Enkelt og greit forklart der også... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 husk bare å sjekk at forsterkeren tåler dette. det er det ikke alle som gjør Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spear Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by magzmod En liten kommentar til tegningen din: pleier det ikke å være + - - +? Har iallefall vært borti det på noen forsterkere, at man kobler mellom 1 & 3. Det er godt mulig, tenkte ikke akkurat så mye over det når jeg tegnet den tegningen på ca 30 sek i paint. Skulle bare vise hvordan det fungerer i prinsippet, men jeg regner med at de fleste tok hintet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg