iceraven Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Har en Audi A2 som har noen "plastriper" her og der. I front på denne bilen så er grillen et stort blanklakkert plastdeksel med audiringer på (dekselet er sort). Her har det kommet en del riper som er godt synlig i sola.. Det er bare overflateriper og ikke noe store greier. Samtidig så har det kommet litt på plastdekslene rundt bilen, de er matt sort. Tips for å fjerne dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Om det er benyttet vanlig bil-lakk på plasten kan du benytte vanlig polish/rens. Det kan være at du kan prøve ScratcX for hånd og se om den fjerner det. mht Maskin: Et OBS er vel ang roterende polerings maskin og plast er en skummel combo, plast liker ikke varme, det gjør den roterende maskinen.. En DA maskin skal funke, bare hold litt øye ,med det du gjør. Ulakkert Plast ellers er det vrient å gjøre noe med mht til riper, om noen har noen tips er det gull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceraven Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Ser ut som vanlig billakk..jeg får prøve forsiktig på et lite område og sjekke først :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Nå har ikke jeg sett så nøye på det grilldekselet på A2, men jeg forestiller meg at det er gjennomfarget ABS-plast eller.no? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg