volvo amazon Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 veldi fin bil detta.men, dropp det med besta XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 punktert dekk...ser du mangler noen småting her og der, men ellers ok... mangler bare at bilen skulle vert rød og hvite racing-felger, så hadde det vert det ultimate rally-bilde:P Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 ok da.. jeg glemmer besta da.. lit kjipt men skal gå.. nei rød bil skal jeg ikke ha. vil kjøre den fargen der for er ikke alle som velger og beholde den fargen da de skal piffe opp bilen.. skal ha gullfarga felger det er bestemt. så skal handle grunning og slikt så fort jeg for stippende. Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg