Gå til innhold

MTX Thunder 9500+Forsterker

Ranger emnet

Bayas!

Anbefalte innlegg

nei,den forsterkeren er ikke bra nok for 1 stk engang.

brukte selv rf t20001bd på en stk mtx 9500 thunder 12".ble faktisk jævlig skuffa over trykket.

så solgte rf monoblokka,og kjøpte meg en gammel phoenix gold zpa 0,5,da ble det liv i bilen:m'm:

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZPA0.5 er jo "bare" 1000wrms forsterker da. Har selv en ZPA 0,3 liggende. Og vet at den dytter liv i det meste (sinnsyke forsterkere)

Men Finn ut hvor mange wrms hvert element skal ha, så kjøper du gjerne forsterkere så du har litt mere kraft enn nødvendig :) Ellers hadde jeg solgt sub'ene og kjøpt billigere elementer, hvis du ikke skal bruke de fullt ut...

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om dem er så tungdrevne,er heller det at rf har tapt seg noe jævlig de siste årene.

skal aldri ha noe mere fra rf igjen

Så du mener det ikke er nok trøkk i 1RF2000.1 og att det er dårlig. ?

Den er vell testa til 2000wRMS i 12v da å i 16v 2500wRMS. Så dette stemmer ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morna=)

Se det, da var det forsterker valg igjen!? Noen som hater RF her eller?;) Skulle vert morro å sett den PG en spille rett fra en t20001BD. Det vil jeg gjerne se. Selv har jeg testet masse forsterkkere, Hifonics, RF, Lanzar, Kicker, Orion, Earthquake osv osv. De jeg ser ut til å ende opp med er RF, Hifonics og orion.

Men poenget er hvertfall at en RF t20001bd leverer virkelig sakene sine. og mere til. De to t40001BD ene jeg har er målt til 4800 og 4600RMS. De er heelt sinnsyke. Har også testet en RF t10001bd. Den leverer også sitt. Så en t20001BD på to av disse MTX ene må være rått.

Du lurte også på hvordan de er på dypbass. Det kommer helt an på kassa. men slik jeg har bygget kassa mi nå er de heelt sinsforvirrende syke på dypbass. tror du meg ikke? Kom å få en prøvelytt=)

De koster kanskje sitt det samme med RF monoblokkene men det er virkelig verd det. PS husk større batteri og helst dynamo også om du skal kjøre dette daglig. =)

Mvh

Mad Silence

Mvh Mad Silence

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\

Extreme Db-Drag!=)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morna=)

Se det, da var det forsterker valg igjen!? Noen som hater RF her eller?;) Skulle vert morro å sett den PG en spille rett fra en t20001BD. Det vil jeg gjerne se. Selv har jeg testet masse forsterkkere, Hifonics, RF, Lanzar, Kicker, Orion, Earthquake osv osv. De jeg ser ut til å ende opp med er RF, Hifonics og orion.

Men poenget er hvertfall at en RF t20001bd leverer virkelig sakene sine. og mere til. De to t40001BD ene jeg har er målt til 4800 og 4600RMS. De er heelt sinnsyke. Har også testet en RF t10001bd. Den leverer også sitt. Så en t20001BD på to av disse MTX ene må være rått.

Du lurte også på hvordan de er på dypbass. Det kommer helt an på kassa. men slik jeg har bygget kassa mi nå er de heelt sinsforvirrende syke på dypbass. tror du meg ikke? Kom å få en prøvelytt=)

De koster kanskje sitt det samme med RF monoblokkene men det er virkelig verd det. PS husk større batteri og helst dynamo også om du skal kjøre dette daglig. =)

Mvh

Mad Silence

hater rf?hadde jeg gjort det,så hadde jeg vel ikke brukt over 10k på denne forsterkeren?den skuffet meg rett og slett,trøkker mye bedre med pg forsterkeren,men det jo ikke hvilken som helst forsterker det heller da:titties:

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider