whiplazh Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hei, jeg har en Corolla AE82 '87 mod og jeg må vite hva som er hva i sikrings"boksen" til venstre for clutchen. Bak dekselet tipper jeg det står hva som er hva. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hei, jeg har en Corolla AE82 '87 mod og jeg må vite hva som er hva i sikrings"boksen" til venstre for clutchen. Bak dekselet tipper jeg det står hva som er hva. kan du ikke se på dekselet da? Står også mest sansynlig i brukerhandboka Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Alt står på dekselet og i brukerhåndboka,men det er det jo ikke sikkert du har... jeg husker ikke hva alle er til,men generelt er det slik alle sikringene i boksen ved batteriet er til ting som har fast strøm,slik som hovedlys,tute,kupelys osv Og i boksen inni bilen har du ting som varmetråder,instrumenter,vifte og andre ting som er styrt av tenninga. Hvorfor må du vite dette? noe som ikke funker? Jeg har hatt slik corolla i 3-4 år,så bare fyr løs med spørsmål! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Har verken deksel eller bok, derfor jeg spør ;) Det meste av det elektriske inne i bilen funker ikke. Ikke taklys når jeg åpner/lukker dør, men funker hvis jeg skrur det på manuelt. Interiørlys generelt egentlig, sig.tenner funker da. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gillern Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 hmm... bytt alle defekte sikringer.. Siter 1998 940 GL 1992 740 SE(turbo) solgt 1991 740 GL solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 brudd i sensor kretsen, deffekte følere på dørene? Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 kan også være selve kupelyset som er gåent. Dette har tre ledninger inn: konstant pluss konstant minus/jord(denne er av og til hentet i karosseriet,altså ingen ledning jord ved åpen dør Når bryteren står i stilling "door" henter den jord fra sistnevnte ledning. så det kan være bryteren i selve kupelyset som har tatt kvelden.Funker det ikke på noen av dørene? Når det gjelder instrumentlys,er dette mest sannsynlig pærene som har gått. Funker parklys og baklys på bilen?dette er samme sikring,sitter under panseret hvis jeg ikke husker feil,merket TAIL Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Det som er at det mangler endel sikringer ser det ut som. :p Haha, huff. Såe. Men takk for forslag da! Får bare søke meg fram gitt. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 da bør du finne en annen bil av samme type,enten hos kamerater eller på høggern,og se på sikringene der...er jo ikke akkurat noen sjelden bil så.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg