Gå til innhold

Automote bmw er knust

Ranger emnet


200sxmathias

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vanvittig trist! Han eller en av de som eier den pleier alltid å komme bort å prate med meg når jeg er borte å filmer bilen, skikkelig hyggelig kar ihvertfall! Er ikke tvil at dette er en av bilene i Norge der det ligger mest arbeid bak, jeg syns hvertfall den er fet, og jeg er vanligvis ikke så begeistra for BMW.

 

Håper den rettes og kanskje får ny lakk, og nye mods?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som har skjedd er (Copy paste fra mitt andre forum, jeg som skrev det der..)

 

Jeg vet hva som har skjedd. En kompis (Kollega) var på besøk hos han i helgen. (De kjenner hverandre). Det som hadde skjedd, er;

Han brukt klosser for å løfte den opp, pga sideskjørtene. På den ene siden, hadde klossene fallt av, og denne bukken har løfte armer man kan svinge ytterst på, siden klossene ikke var der, hadde ikke den armen noen vekt av bilen, og hadde derfor svingt seg unna, liten vibrasjon i bilen, og den falt av.. Og resultatet såg dere selv på bildene. Men "happy" news, bilen står på alle 4 hjul nå ramma på bilen er fin, men den trenger å skifte noen skjermer, og han må bygge nye dører osv. Men bilen kommer på veien igjen Men eieren selv, synes det var litt kjedelig, siden bare bilen er blitt påkostet 800 000,-

 

Han vurderer også kronerulling, slik som Hafsengen hadde, men det er ikke sikkert.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår