200sxmathias Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=7894 Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 ramla tvert av bukken? de skal sannelig være glade de ikke stod under der da det skjedde! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 satan for en sur dag d må være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hakke ramla av nei. men støtta bak har jo knekt! Jaja. sånn går det når du har 1 tonn med høyttalere i bilen det blir tungt etterhvert Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 synd d der. er ikke noe bmw fan akkurat men den bilen var jo strøøkent bygd. fiksest sikkert rimelig kjapt;) er jo bare d plastik skramelet som er herpa.... ny styling og lakk til 1 milion så er di der. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Sinnsykt leit vettu :( En av norges råeste bimmere uten tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Thats the way to treat a bmw.... :D (ja, jeg prøver å hisse på meg halvparten av alle her... :D ) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 kjedelig, men de kommer nok sterkt tilbake uansett Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Noen som VET hva som skjedde? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Tatt fra tråd om samme emne på bimmers.no: "Bilen skulle på bremsing dagen etter og vi måtte lage ny eksos pga sidepipesen hadde gått rett i boksene på benken til bjørnstad Vet ikke om bilen blir fiksa opp igjen, mulig vi selger dn i deler, hvis ikke blir den fiksa til sommern igjen. var ikke bukken som svikta, det var en treklosse som knakk.. Er bare vanvittig uflaks" Siter -RognanRacing- 1996 Audi A4 1.8 (X)1986 BMW 320i E30 (X) 1985 BMW 316 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Harry bil.. Men synd å bruke dårlig utstyr på slik løfting.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 eh?!:.. klossen som knakk!? er det JEG som sliter med synet? eller er det ingen andre som ser det ene støttebeinet ligge knekt ned på bakken?! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 eh?!:.. klossen som knakk!? er det JEG som sliter med synet? eller er det ingen andre som ser det ene støttebeinet ligge knekt ned på bakken?! ser ut som det er brekt eller bøyd noe grusomt ja..må da være et merkelig syn og møte bilen din halveis henslengt fra bukken når man titter inn garasjen om morgenen=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 ja er det jeg å mener. at treklossen har knekt !..? Hvilkien trekloss? om du er dum nokk til å bruke klosser mellom bilen og armene er du dumb anyway! Men det ser ut som at høyre arm bak er knekt Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 kjente at jeg ikke ble så veldig lei meg, men sikkert jævlig surt for eieren ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg