Gå til innhold

min Vauxhall Cavalier - OPPDATERT-

Ranger emnet


Flasher

Anbefalte innlegg

Finnes naturlig nok ikke noe vauxhall forum, så jeg poster den her jeg, under Ascona, for det er det mesteparten av bilen består av, bare att den har manta front. Personelig syns jeg ikke så mye om utseendet på den, så ville gjerne ha "konvertert" den til ascona front, men det får tiden vise..

 

det jeg har gjort er :

- 40/60 senk

- tonet ruter

- 7,5x15" felger

 

OPPDATERT:

- 2.2i

 

det jeg i allefall skal :

- 400 lykter (om jeg beholder fronten)

 

det jeg vil :

- ascona front

- grommere felger

 

 

Bilen har rullet 46000km og er eid av eldre mann, aldri vinterkjørt!

 

Oppdatert: Bilder

 

vauxhal01.jpg

 

vauxhal02.jpg

 

vauxhal03.jpg

 

vauxhal04.jpg

 

vauxhal05.jpg

 

vauxhal06.jpg

 

vauxhal07.jpg

 

vauxhal08.jpg

 

vauxhal09.jpg

 

vauxhal10.jpg

 

Bildene av bilen innvendig er tatt før vask! Hva har dere andre gjort med cd spilleren?

 

vauxhal11.jpg

 

vauxhal12.jpg

 

vauxhal13.jpg

 

vauxhal14.jpg

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg inn i OMC og alt, men jeg finner ikkeno.. Jeg har tenkt på en sånn fanger, men det ødelegger jo litt av bilen, den er snart veteran.. hehe..!

 

Men om du finner noe sånn, så kjøper jeg det nok.. Jeg klarer ikke helt å like den fronten jeg har.

 

 

Nå har jeg fått lagt ut bilder i første posten, og jeg lurer på en ting..! Hvordan har dere andre med ascona b gjort det med cd spiller?? Det er jo beregnet for en sånn "kort" radio, så om jeg setter spilleren min dit så stikker den 10 cm utafor.. hehe!

 

Dere ser åssen jeg løste det, ved å sette inn instrumenter der spilleren satt, og kjøpe ei ramme på biltema. Jeg syns det ser litt døll ut, men hva skal man ellers gjøre? jeg så på forumet her en plass att en hadde en slags spesialramme som var til å sette der spilleren skulle sitte, slik att det så ut som det gikk i ett med dashbordet, men dette var visst ikke å få tak i lengre

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare og spøre det i omc, dukker jo også titt å ofte opp manta ting for salg.... du har jo tre valge her sånn som jeg ser det..

 

1. beholde bilen orginal, sett på fete 16" felger og senk

2. sett på manta gsi frontfanger,bakfanger,sidekjørt,runde lykter

3. bygge om fronten til ascona b front

 

hvis det var meg som hadde bilen så ville jeg gått for nr1, selv om den er litt bastard...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke senket den noe mer, er det som er problemet.. Den er igrunn lav, men ikke foran :(

 

Får se hva jeg gjør, men blir jo en av tingene du sier, jeg har minst lyst til nummer 1 :p

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke senket den noe mer, er det som er problemet.. Den er igrunn lav, men ikke foran :(

 

Får se hva jeg gjør, men blir jo en av tingene du sier, jeg har minst lyst til nummer 1 :p

 

ser jo bra senka ut på bildene dine, og det går seg til litt etter at du kjører med bilen.. kan du ta noen nye bilder som ikke er så ute av fokus?... og bilde av interiøret, spesielt dør panelene hadde vært fint å sett litt nærmere på...

 

 

gå for nr2 hvis du ikke liker nr1, men husk få tak i komplett manta gsi sett, sånn at du ikke har krom fanger bak osv... da mister man helheten og det ser meget jalla ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk for alle tilbakemeldinger!

 

Nå har bilen fått seg 2.2i og den trives mye bedre med det.. hehe..!

 

skal oppdatere posten med bilder senere, som ikke er uklare, jeg har fått tak på ett nytt kamera som tar endel bedre bilder :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår