Yogi Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hei.. Har akkurat byttet stoler i min Mondeo.. Fikk tak i et strøken int fra en 2004 modell. Men etter at jeg byttet stolene foran så begynte airbag lampa mi å lyse. Eller den blinker vel i et min før den lyser konstant. Tok da ut stolene igjen og satt i de gamle setestrammerene fra det gamle interiøret men fortsatt samme lampe som blinker.. Har gått igjennom alle kontakter og målt ut at jeg har kontakt. (Strømmen var koblet ut når jeg byttet) Er det noen som har noen tips? Eller må jeg til Ford ? Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 du må nok bare dra innom å få slettet feilkodene. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Noen av disse bilene har en føler i passasjersetet som registerer om det sitter noen der. Tror problemet ditt ligger der Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Ok.. er vel tilfeldigvis ingen som sitter på kobl skjema på en 01 og en 04 modell, kunne evt sjekket om det er noe forskjell der. Har nå prøvd å kun koble inn beltestrammeren og koblet bort resten men fortsatt samme feil.. Får ta en tur til Ford på mandag tror jeg, må vel kanskje være feilmld som henger. Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Ok.. er vel tilfeldigvis ingen som sitter på kobl skjema på en 01 og en 04 modell, kunne evt sjekket om det er noe forskjell der. Har nå prøvd å kun koble inn beltestrammeren og koblet bort resten men fortsatt samme feil.. Får ta en tur til Ford på mandag tror jeg, må vel kanskje være feilmld som henger. Feilmeldinger på airbag må slettes, det behøver man ikke om man har byttet eks: abs føler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg