iCandi Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hehe. Har ikke choppa så mye i det siste, men photoshop var oppe så mye jeg hadde tid. Har prøvd å lage to modds, hvor en er bilen i uferdig tilstand og den andre er selve modden. Jeg er absolutt ikke helt fornøyd med den "ferdige" modden. Derfor er det en WIP Original Wørk in Prågress Modd Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 bra modd! nederste delen av frontfangeren ser litt rar ut, og den stikker mer ut på den ene siden en den andre... men ellers nok en kjempe modd av deg! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 ville ha gjort lyset frå lyktene litt mindre:P eller var de en veldig bra mod :P Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 mener du "glowen"? hva mer kan jeg gjøre på modden? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 du kunne og ha sleng på noen nye felger :P likte isj original felgene :D men de er no de eg syns :D Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Front fangeren skal vere sånn? Du skriver jo ofte at du har brusha diverse, men når eg ser den frontfangeren der, så får eg eit intrykk av at dette er den første du har brusha. Trudde du hadde fått med deg at man ikkje skal stjele eg. For dette var virkelig dårlig brushing i forhold til det "du" har gjort før! :) Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Haha... mener du at mine andre modds har vært stjelt??? Jeg har jo sagt at jeg ikke er fornøyd med den siste modden! Det er pga bilens vinkel og slikt at jeg ikke får brusha noe inntak... det er nesten umulig... men en ting kan jeg love deg... alle modds etter at jeg "lånte" felger til shahranen min har jeg brusha kit på! Det lover jeg. Kan legge ut noen: Peuugeot Lambo Men til pointet. Grunnen til at jeg la den ut som WIP er at jeg trenger hjelp til front fangeren!!! Tips? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Du ødela bilen - For å si det rett ut. Fargen passer ikke, stygt kit og en del snåle løsninger. WIP-en så bra ut, gå ut ifra den og lag en dyp blå clean bil, så blir JEG fornøyd Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg