Gå til innhold

--Audi Rs4 Step by Step-- takin91

Ranger emnet


iCandi

Anbefalte innlegg

Hehe. Har ikke choppa så mye i det siste, men photoshop var oppe så mye jeg hadde tid. Har prøvd å lage to modds, hvor en er bilen i uferdig tilstand og den andre er selve modden. Jeg er absolutt ikke helt fornøyd med den "ferdige" modden. Derfor er det en WIP

 

Original

AudiA4.jpg

Wørk in Prågress

Rs4WrkinPrgress.jpg

Modd

Audirs4donecopy.jpg

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Front fangeren skal vere sånn?

Du skriver jo ofte at du har brusha diverse, men når eg ser den frontfangeren der, så får eg eit intrykk av at dette er den første du har brusha. Trudde du hadde fått med deg at man ikkje skal stjele eg. For dette var virkelig dårlig brushing i forhold til det "du" har gjort før! :)

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... mener du at mine andre modds har vært stjelt??? Jeg har jo sagt at jeg ikke er fornøyd med den siste modden! Det er pga bilens vinkel og slikt at jeg ikke får brusha noe inntak... det er nesten umulig...

men en ting kan jeg love deg... alle modds etter at jeg "lånte" felger til shahranen min har jeg brusha kit på! Det lover jeg. Kan legge ut noen:

Peuugeot

Peugeot-206_HDi_2004_1600x1200_wall.jpg

Lambo

Takinghini1.jpg

Men til pointet. Grunnen til at jeg la den ut som WIP er at jeg trenger hjelp til front fangeren!!! Tips?

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår