coqrouge Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Jeg begynte å flikke bort litt rust bakpå bilen idag. Det jeg trodde var overflate-rust har vist seg å være "litt" mer.. Viser seg at noen som eide bilen før meg har lagt på noe gummi greier oppå rusten for så og lakkere over. Virker nokså jalla synes jeg, selv om jeg ikke akkurat er noen profesjonell da. Noen som kan gi meg noen tips om hvordan jeg kan fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 3 valg: -Jalle det sammen med sveis og sparkel -Bytte nedre bakplate -Gjøre som nr 1. og sette på 90fanger.. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 hehe ok. første valget sier jeg nei takk til :P, orker ikke å jobbe så mye på bilen i tillegg til sommerjobb.. du vet vel ikke sånn ca. hvor mye valg 2 og 3 koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 90-fanger får du fra 200,- og oppover ! ;) Ulempen er jo at rusten fortsatt er der, og kommer til å spre seg. Dessuten må du mest sannsynlig lakkere fangeren om du ikke er heldig å finner en bil med samme farge ! :D Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Okei. Så jeg må skifta nedre bakplate/sveise+sparkle uansett får å få vekk rusten? Er nokså ny me bil, så får bare beklage for de teite spørsmålene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Jepp. Det finnes middel for å stoppe rusten, men den kommer tilbake. Dessuten ser det jo ut på bildet som om du har fått ett hull der ? Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Har dessverre det ja. Søkte litt rundt på forumet igår etter hvordan man skiftet en bakplate, virket som det var ganske vanskelig. Så jeg setter bare igang me å få vekk alt rusten først åsså ser jeg hva jeg finner på. Takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Kanskje denne kan hjelpe deg ? http://www.kaross.no/product.asp?art_no=5812136&bid=sh7 http://www.karross.no <- der finner du masse karrosseri deler til golf ! ;) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Takk for linken, tror ikke jeg hadde funnet den selv! Har funnet en fremgangsmåte for hvordan man gjør dette. Kan noen bekrefte at det er slik det må gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg