tussi18 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 motoren min fusker på tomgang og på for eksempel 2000 omdr. ikke mye... høres bare ut som en av tennpluggene kutter inni mellom. den sviver helt fint og ca hvert sekund kommer det en liten kutt... prøvde å bytte plugger men det hjalp ikke. lurte på å bytte tennkabler, rotor og fordelingslokk men før jeg går ut med mye penger ville jeg bare spørre om noen visste om hva det kunne være galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Min ukvalifiserte gjetning er pluggkablene. Sjekket om du har olje rundt kablene (hvis de ligger skjult på omega A også da)? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 skal få sjekket det, men hvorfor gjør det noe at det er olje rundt kablene? strømmen går jo inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Gummi er ikke så glad i olje såvidt jeg vet. Jeg fikk i hvert fall tilsvarende problem som deg etter å ha sølt olje under påfylling. Problemet forsvant når ledningene ble byttet og olja fjerna. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 okei... prøver det.. takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg