Minivafle Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hei alle sammen, tenkte jeg sku fortelle om mitt prosjekt som jeg holder på med sånn smått. skal altså hive inn ny stereo i min golf 4, det er en 2003 modell som har 80 000 på hjula. Det som skal inn i bilen er: 2stk dynaBel BF7501 2stk dynaBel DY9812 1stk dynaBel BF1502 (frontsett amp) 2stk dynaBel Kondensatorer 1,5 F m/Voltmeter Lotus Performance frontsett Kinetik HC800 - 800 Ampere Power Cell Dette er da selve stereoen som skal inn, ettervert blir det diverse annet smått. Mesteparten av anlegget blir bygget med 22mm MDF og glassfiber derpå, som sakt så er dette mitt første "store" prosjekt, så får man se hvordan det blir å ettvert gjøre noe mere ekstremt. Bilen, orginal enn så lenge. Skal ta bilder å hive inn ettervært som dette går fremover. Her er da starten Trekt subkasser med 2lags racing duk 4 lag av denne. Tror det må holde :) Har fått tilpasset å sett hvordan monoblokkene skal være plassert. Fornøyd :D Bøijnis ute med stiftemaskinen å får på fleesen:D Flink arbeidsmann ;) begynner å komme seg det der :) Måtte prøve hvordan det ble med begge monoblokkene å elementene der. Kan ikke si at jeg hater det nei :D:D Så må man begynne å grise litt ;) Å helt ferdi der ;) så var det bare å få på noen lag glassfiber å begynne å pusse :) Strekking av kabler, 50mm2 kabel fra dynaBel ;) Signal kabel fra dynaBel Kassa før sparkling sparkling ;) Teaser :D må vel få gjort noe ikvell også :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redving Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Ser bra ut dette ja :D Første gang med fiber ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Jepp :) har derfor en kar ilag med meg som har litt erfaring ;) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hmm. ser jo ut som det kan bli en del lyd av det der. Hadde/har selv en slik 15", og den ødela volvoen jeg hadde:) Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 hoho høres bra ut det :D gleder meg til å få den inn å testet ut lyden. Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Ser flott ut dette. Korleis strakk du strømkabelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Tok ut bakseter, alle paneler bake og på sidene fremover, stappet kabelen inn i kabelgangen, passet på at den ikke lager lyd, på med alle paneler uten å brekke noen av de forbanna klipsene wolla alt på. Fant ut at golf er fantastisk :P setene var ute på 1 minutt :) genialt Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Tenkte frå motorrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 ah:) vel bare så hvor alle andre kabler gikk inn i en gummipakning, så var det bare å spe på me den andre kabelen der + litt ståltrå for å dra med, funket greit litt knot men :) kan ta bilde om du trenger :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hna i den hvite t-shorta så jo ut som en skikkeli kose gutt:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Skal æ love dæ at han e å ;) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 1.6 liter på den golfen eller? :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Bilete hadde vore flott ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 1.6 liter på den golfen eller? :D nænæn 1.8 turbo :D 225hk :P neida er 1,6 ja ;) går som ei kula.. litt stor slitn kule ;) skal fixe bilde av motorommet idag :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg