SilweR Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 hei! jeg har fått en underlig lyd fra bremsekraftforsterkeren i det siste.. høres ut som en lekasje for min del, for vist jeg tar av vakumet til klokka blir det stille... altså lyden høres inni bilen nede ved pedalen. ser for meg en lekasje rundt akslingen som går fra pedalen og inn i klokka.. er det noen mulighet for å fixe noe sånnt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Chevrolet-deler er temmelig kurant med fine priser, så tror ikke det er snakk om det store utlegget å bytte skjiten Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 den koster 6200,- ny, men fikk tak i en på huggern:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg