THovland Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jeg har lakka sideskjørtene nå og jeg tenkte og montere dem snarest. Men lurer på hvor de skal monteres. under den svarte listen eller over? slik at listen må lakkes etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jeg har lakka sideskjørtene nå og jeg tenkte og montere dem snarest. Men lurer på hvor de skal monteres. under den svarte listen eller over? slik at listen må lakkes etterpå? hei Mine ble festet under ihvertfall,med sicaflex og en skrue i hver ende ved hjulbuene. se bildet veit ikke hvilken type sideskjørt du har,men regner med at det er samme montering uansett. A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 samme her og, montert under den svarte lista men jeg har 2 skruer i hver ende :) Brukte papp-kiler under lista for å presse skjørta inn til kanalen Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 jeg har lakka sideskjørtene nå og jeg tenkte og montere dem snarest. Men lurer på hvor de skal monteres. under den svarte listen eller over? slik at listen må lakkes etterpå? tror den MÅ monteres under den sorte listen, for den sitter jo fast i døren? eller tar jeg helt feil?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 tror den MÅ monteres under den sorte listen, for den sitter jo fast i døren? eller tar jeg helt feil?:) Riktig, lista sitter i døra så den MÅ under. Har kjøpt meg m3 skjørt selv og skal montere nå, men bruk tech 7 i stede for sicaflex:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Riktig, lista sitter i døra så den MÅ under.Har kjøpt meg m3 skjørt selv og skal montere nå, men bruk tech 7 i stede for sicaflex:) Godt mulig tech 7 er et bedre alternativ ja,opplevde av sidekjørtet løsnet på den ene siden ved bruk av sicaflex. A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 ahh! tusen takk for bra svar. Ja det er tech 7 jeg har! hørt den skal være veldig bra. Men da skal jeg prøve å få montert det. trolig på søndag. Jeg har hørt jeg skal bruke klemmer på for å holde dem fast mens jeg har limt de på? en klemme på hver side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 er nok lurt å klemme de ja, så er du sikker. bra at du bruker tec7, mye positivt snakk om den. Du må nok også kile skjørtene bak, så de ikke følger kanalen inn og blir skeive:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 jaa, gjorde det. Satt bilen i garasjen på hytta, Den er ganske trang. S¨å satt jeg pinner fra veggen og satt press på dem. Så bygde jeg opp fra bakken slik at de ikke følgte kanalen. tech 7 er veldig bra. Bare gode erfaringer med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 aha, hørtes ut som en grei løsning ja=) flotters at alt ikk som det skulle:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg