N0_Fear Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Noen som kan annbefale felger? evnt, har bilder dem kan legge ut. Må ha noen nye felger på golfen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Momo corse Black, de har jeg bestilt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N0_Fear Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 De var jo ganske så kule de da. Det må jeg si. Hva har du bestilt dem i? 17"? 18"? Mye måtte du ut for dem om jeg tørr spørr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 har bestilt dem i 18" hmm jeg måtte ut med 3500 da spanderte faren min 3000 av de, så 7500 da;) Men da slapp jeg unna momsen og 15% rabatt i tillegg elns. vanlig pris er vel rundt 12000 tror jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 skal ha Momo VRS 18" på min;) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Blir nok nice, fine del felgene ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 OZ Futura er jo kule og ikke så "Civic-riskokoer-preg" som Momo felgene Keskin KT-1 BBS LM nam nam Brabus felger med adapter Ellers får du jo mye digge Mercedes felger, Maybach må du jo ikke glemme heller......... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Skjer med at MOMO er så trendy a?:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N0_Fear Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 har bestilt dem i 18" hmm jeg måtte ut med 3500 da spanderte faren min 3000 av de, så 7500 da;) Men da slapp jeg unna momsen og 15% rabatt i tillegg elns. vanlig pris er vel rundt 12000 tror jeg? Det var skikkelig flotte. Du må poste ett bilde når du får dem på. Lenge til du har dem eller ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N0_Fear Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 OZ Futura er jo kule og ikke så "Civic-riskokoer-preg" som Momo felgene Keskin KT-1 BBS LM nam nam Brabus felger med adapter Ellers får du jo mye digge Mercedes felger, Maybach må du jo ikke glemme heller......... Det var noen fine felger. Det må jeg si. Likte veldig godt de BBS felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 har ingen aning hva de heter, men de er sinnsykt kule. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Det var skikkelig flotte. Du må poste ett bilde når du får dem på. Lenge til du har dem eller ? ;) Får håpe de kommer i morra;) hehe men får se, venter på en xplod også. Btw litt OT men bilradiospesialisten selger en rimelig pakke med forsterker 2 mellomtone og en xplod sub i kasse for 2500;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 har ingen aning hva de heter, men de er sinnsykt kule. Første er enten MAM1 eller Carline, må se de nærmere for å vite eksakt, de andre er MAE, en skikkelig godbit av en tuner felg fra Tyskland. Ble levert til BMW, Mercedes og Porsche. Keskin har felg som ligner. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg