Gå til innhold

Hamar

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var på Statoilen midt i Hamar på fredag for å selge bilen min. Dæven så mye fine saker på 4 hjul det er hos dere.

 

Toppen av kaka var når det kom en knallrød Ferrari 355 og dro på litt ut fra rundkjøringa.

Thumbs up for Hamar den kvelden der!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, er nok min ja. ;)

Har sett NSX'n din mange ganger ved Korsbakken opptil flere ganger. FEIT bil!

Du som hadde den blå BMW cab'n også, som har stått der en stund?

 

Men, hadde vel en sånn forstillingskontroll greie bortpå der, ble den solgt med verkstedet eller solgt for seg selv?

Kjekt å vite så slipper jeg å reise land og strand for å ta kontrollen.

En bonde uten kniv, er som ei hore uten håndveske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett NSX'n din mange ganger ved Korsbakken opptil flere ganger. FEIT bil!

Du som hadde den blå BMW cab'n også, som har stått der en stund?

 

Men, hadde vel en sånn forstillingskontroll greie bortpå der, ble den solgt med verkstedet eller solgt for seg selv?

Kjekt å vite så slipper jeg å reise land og strand for å ta kontrollen.

 

hehe... ja, både NSX'en og M3'n står her enda. vi driver med forstillingskontroller i tillegg til skaderep/lakk fortsatt vet du. ;)

2008 chevrolet suburban *arbeidsbil*

1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen*

1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt*

1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt*

http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

18.mai.. "super bike" kjører opp fra strandgaten og har vel sikkert langt over 100km/t forbi mcdonalds.... på bakhjulet..

 

sykkelen bråkte mer enn noen annen sykkel jeg har sett og hørt:)

 

Da du kom ned fra mcdonalds igjen, så dro du på oppover mot maxi.. det var helt sykt...Bråker som en liten jetmotor og blåser unna alt som er av sand/møkk på bakken. Det gikk så fort opp i hastighet at jeg trodde du kom til å hoppe på toppen av bakken der heidmannsgaten krysser. hehe.

 

Noen andre som har sett? og evt. vet hva slags sykkel det er og hvor mange hester??

(0) Mazda RX-8 High Power (x) Audi TT Quattro

(x) Toyota Celica T-23 (x) Nissan 200sx rs13 drift spec (x) Nissan 200sx rs13

(x) Peugeot 407 GRI (snart) Nissan 350z

(mål) Ferrari 599 GTB F1 Fiorano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei.

 

Hvem kjører Lexus is200 på hHmar da? Svart panser tak og bagasje luke. + turbo ser det ut til. Så den på Løten her om dagen og.

 

Sett den på Hamar jeg også. Bilen er vel sølvgrå med svart panser, tak og bagasjelokk. Noe styling og fine felger. :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hey.

 

Spotta en svart Ng900 med full realcar styling her om dagen, også en svart 9-3 cab med litt fete felger :)

 

Noen som vet hvem som eier dem, og om dem er på forumet?

 

 

Spotta deg her om dagen og Solberg- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel en i fra valsett som har den tror jeg .

 

apropo spotting ! svart supra med front skade spotta på tralle her om dagen . sto på statoil en stund.

 

spotta også gammle bilen til en kolega her på lillehamer i går en grønn\grå cortina med hvit stripe på sia. noen som vet hvem som kjører den ??

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.

 

Spotta en svart Ng900 med full realcar styling her om dagen, også en svart 9-3 cab med litt fete felger :)

 

Noen som vet hvem som eier dem, og om dem er på forumet?

 

 

Spotta deg her om dagen og Solberg- ;)

 

Den svarte 9-3 cab`n holder til på Løten troor jeg. Feite felger på den ja! Noe BBS-greier tro?

 

Hehe. Tror ikke je har sett deg men, du får blinke med lysa neste gong!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte 9-3 cab`n holder til på Løten troor jeg. Feite felger på den ja! Noe BBS-greier tro?

 

Hehe. Tror ikke je har sett deg men, du får blinke med lysa neste gong!

 

Ja, så sånn ut. Gullfarga senter .

 

Hehe, will do :watchout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.mai.. "super bike" kjører opp fra strandgaten og har vel sikkert langt over 100km/t forbi mcdonalds.... på bakhjulet..

 

sykkelen bråkte mer enn noen annen sykkel jeg har sett og hørt:)

 

Da du kom ned fra mcdonalds igjen, så dro du på oppover mot maxi.. det var helt sykt...Bråker som en liten jetmotor og blåser unna alt som er av sand/møkk på bakken. Det gikk så fort opp i hastighet at jeg trodde du kom til å hoppe på toppen av bakken der heidmannsgaten krysser. hehe.

 

Noen andre som har sett? og evt. vet hva slags sykkel det er og hvor mange hester??

 

hadde det ikke vert for att du beskriver med lyd og hastighet så kunne det vert en hvit honda mt-5. går altid på ett hjul i hamar .oxo en honda mb-5 som pleier og ha mere en farts grensa for og si det sånn.

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår