Gå til innhold

Hamar

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke de bilene der har hatt samme eier. To forskjellige fra Stange som har/ hadde disse...

 

 

Tror nok det stemmer gitt. Den sølvfarga cossien har stått uten motor et par år eller noe.

 

Og den WRX STi'en som var omtalt regner jeg med er opprinnelig en fra Trysil som eier, men bor vel i Hamar nå trur jeg..

- '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5

x '97 VW Caddy 1,9D

x '93 Subaru Legacy Turbo

x '95 Subaru Impreza GT

x '89 Nissan Laurel 2,8DLX

x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en svart lancer EVO på hamar i helga : ) som så meget bra ut.

 

har også sett en slik svart evo sak i det siste, både på stange og i hamar.

 

her om dagen sto den kliss inntil inngangen til Rema 1000 på stange med fronten mot parkeringsplassen, skulle nok vises frem ja.

 

men for all del, rå bil.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fin og kjøre også;)

 

hadde ikke sagt neitakk :) hehe

 

har også sett en slik svart evo sak i det siste, både på stange og i hamar.

 

her om dagen sto den kliss inntil inngangen til Rema 1000 på stange med fronten mot parkeringsplassen, skulle nok vises frem ja.

 

men for all del, rå bil.

 

:)

 

 

mye mulig det :) hadde vel xenon i sprederne å, om jeg ikke husker helt feil

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de bilene der har hatt samme eier. To forskjellige fra Stange som har/ hadde disse...

 

Jan Henning som har den sølvgrå har også/har hatt en Cossie-breddet cab. Men han bor ikke i Stange vel? Mener han bor rett bak Vika-senteret, mot Åkershagan i de 2 etg rekkehusa der... Har i hvertfall sett cab`en parkert mye der for ett års tid siden... Kan det stemme at han som hadde den blå heter Stian? Hvis det var den som var ombygd til RWD...

"No guts-no glory"

 

99 A6 2,5 TDIQ Avant

96 Passat 2.0 GT Variant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! På vei til Lillehammer idag rundt kl. 10-11 om morgenen så kom det en svart e46 m3 på vei inn på veien fra krabbefeltet.Dette var da litt etter jeg hadde passert Hamar.

 

Han sto nærmest stille på vei inn i feltet og jeg ned med ruten og øya på stilk. Idet jeg passerer han i godt over 100km/t så gir han jernet og vips smetter han inn et godt stykke foran meg i full hjulspinn. dette synet reddet dagen min. hehe

bilen så helt original ut men gikk mye bedre enn en original m3.

 

jeg ble så nysgjerrig på hvor mye hk det sitter i den bilen. noen som vet? er det turbo, presse? uansett, deilig bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gakken jeg tror jeg møttette deg mellom rundkjøringa og det lysregulerte gangfeltet ved statoil, ved kvart over 9 tiden i går kveld.(lørdag) Så bare en grønn bil og en liten vinge i øyekroken:P Jeg var for opptatt av og få bilen til og gå rett frem på holka med litt gasspådrag:hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LLH: Det var nok ikke meg... Jeg satt hjemme i hele går, og jeg både håper og tror at bilen min stod ute her i hele går også. Kan nok være Anders Lillejordet da. Han kjøpte helt lik bil som meg, i samma farge... Men han har lavere vinge enn meg, også har han leexus lykter bak..

- '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5

x '97 VW Caddy 1,9D

x '93 Subaru Legacy Turbo

x '95 Subaru Impreza GT

x '89 Nissan Laurel 2,8DLX

x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår