Gå til innhold

ny sluttutveksling

Ranger emnet


B230ft

Anbefalte innlegg

ja og hvor finner du 9" lamell da? er jo liksom det som er problemet, de jeg har funet er fra 10 og større, somregel 11.5..

men euro, SNIK:p hehe, skal nok klare skrape samen noe styr..

 

med den utvekslinga du har bak, åssen varvtal har du i 100km/t på 6:an?

og toppfart på 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og hvor finner du 9" lamell da? er jo liksom det som er problemet, de jeg har funet er fra 10 og større, somregel 11.5..

men euro, SNIK:p hehe, skal nok klare skrape samen noe styr..

 

med den utvekslinga du har bak, åssen varvtal har du i 100km/t på 6:an?

og toppfart på 1.

 

2000 rpm i 100 km/t på 6.

66 km/t v/7000rpm på 1.

Angående lamell så kan du jo kjøpe deg en 4-pøkk fra KGB og høre på sørensen&balchen ang. senter..er 1 1/8" 26 spline mener jeg..hvis det ikke er 27 spline da..det kan du jo telle selv.

 

Og til deg elende,jeg kaster ikke bort en eneste kalori på å irritere meg over alle de søpleinnlegga dine som kun inneholder "jeg mener å tror at men jeg er ikke sikker..har hørt av en som kjenner en annen" osv..du og innlegga dine er bare dritt som burde vært begravd under tonnevis av møkk med masse spyfluer på toppen..:sick

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en brukt på 5.13, tror den kommer til å bli nokså ram å kjøre med

 

på 6000 rpm:

 

1.52

2.78

3.107

4.140

5.195

6.280

 

2150rpm i 100km/t i 6.

 

heh gira sitter jo tett som haggel! enten kan det bli bra, eller så ender det med mengder med blårøyk!

 

Fy faen!

Du kommer til å gire deg ihjel!!!:volvopower:

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, litt tunglest noe av stoffet her, men det tikker inn:)

skulle også hatt ny sluttveksjel, pga at Getrag kassa mi har 1:1 på 5. gir, og jeg kjører orginal utveksling i bakaksjelen.

 

noen tips? litt kjipt å ligge på 3-4 000 på siste giret, i 100km/t.. ikke at jeg har regna noe på det, men dere skjønner hva jeg mener:)

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, litt tunglest noe av stoffet her, men det tikker inn:)

skulle også hatt ny sluttveksjel, pga at Getrag kassa mi har 1:1 på 5. gir, og jeg kjører orginal utveksling i bakaksjelen.

 

noen tips? litt kjipt å ligge på 3-4 000 på siste giret, i 100km/t.. ikke at jeg har regna noe på det, men dere skjønner hva jeg mener:)

 

 

3.15 utveksling er tingen for deg.

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår