borabora Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Der er jeg fullstendig enig med deg! Noe annet syns jeg aldri blir noe bra! Cult speil... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Greie dem ... For meg blir det enten originale eller å fjerne dem helt, men sistenevnte blir neppe godkjent. M3- eller DTM-speil kommer aldri på min bil. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Fant disse på QXL, ligna.http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=514359478&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=43254&ArticleType=0&LanguageNr=20&ArticleCondition=-1 ligna dem,men dumt aksjonen ikke var aktiv da Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Cult speil... :) JA! Det har du helt rett i :P Glemte de helt i farta :) Kan eventuelt bestille Golf5 speil, de er tøffe! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg