bmwm1 Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Nei det er ikke d.Les over. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Er det ingen som har lyst å kjøpe leketøyet mitt, eller bytte mot en BMW med bakhjuls trekk?? Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Bilen har 0-100km/t på ca 7sek. tenker jeg, har ikke målt men tar en E-30 325i på alt unntatt toppfart. Toppfarten ligger på ca 215km/t. Det er bittelitt rust i venstre hjulbue bak. Bilen hadde hel lakkering for ca.2år siden. Denne bilen er drit gøy, men den har desverre ikke bakhjuls drift, jeg må ha det til vinteren. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Det jo noen som vil kjøpe og noen som vil bytte, men de har det bare i kjeften tror jeg. De sier de er interesert og er klar, men plutselig blir det stillt. Jeg har alltid likt uttrykket " MONEY TALKS ,BULLSHIT WALKS" Bilen er som sagt hel lakkert for 2 år siden så det er minimalt med rust på den da. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 bytte i sierraen min? Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Nei jeg tror ikke jeg skal ha sierra, har ikke helt trua på FORD desverre. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet November 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 LØP OG KJØP NÅ ny PRIS er 20000kr. Eller bytte i bak hjuls trekker Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Er det ingen som vil ha denne kjekke lille bilen min ????? Kom med bud da vel. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Har bytta ut front plata med netting front nå, bilen ble enda tøffere.Kan muligens sende med neon lys med bilen vis interesse for d. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Kan selges med bilstereo også. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Her kommer noen flere bilder, er ikke verdens fineste i fronten for øyeblikket, men det koster ca 300kr for brukt front plate og 150kr for nytt blink lys.Det kan jeg slå av i prisen, ved rask avgjørelse kan jeg ev.trekke av fly billett på kjøpe summen også. Har andre COBRA sport stoler og sette vis jeg får noen kroner ekstra for dem Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Faen e fikk ikkje te å legge inn flere bilder her e no.Får lage en ny tråd da. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Fikk ikke til å legge inn nye bilder så gå på autoDB og sjekk der, du finner den under Honda civic GTI, da den er den eneste til salgs av den sorten der.Det finnes veldig få av denne sorten bil i norge og verden forrøvrig. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 nå må noen ta tak og gi meg et bud på "gocarten" min her.Føler snøen kommer snart så jeg vil ha bakhjuls trekker NÅ. Kom med bud, så skal jeg vurdere de seriøst. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Rust på hjulbuen har ti år gamle hondaer også problemer med.. Er dette overflaterust? For hvis det er jo saken biff for de som er interesserte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg