Gå til innhold

Honda Civic Gti

Ranger emnet

bmwm1

Anbefalte innlegg

Lure på å selge leke tøyet mitt, en Honda civic 1,5 GTI 86mod...

Bilen er ca.800kg, og har en lett trimma motor på mellom 120 og 140hk. Bilen går som ei kule, og er en Ulv i fåreklær.

Bilen er godkjent senka,eu ok, effekt annlegg hele veien, med en sinnsyk lyd.

Det er 2 nesten helt nye goodyear dekk forran.

Den har en 12 ventilers injection motor, som har kun gått 70000km, bilen har gått 218000km ,men var lakert for 2 år siden.

Bitte litt rust i venstre hjul bue bak.

Short shift,sport stoler.

Sinnsyk morro på bane ( Var på lånke på det siste treffet til nordmøre gatebil klubb)

Mere info send PM, bilder kan sendes på mail.

Pris ca 25000kr

:fingers: Biler er laget i Tyskland.

Fremkomst middler er laget i Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er den bilen du så på QXL ja,men jeg er ikke like opptimistisk som den forrige eieren nr det gjelder anntall hester, han lovet og sende meg papir på at bilen er bremsa til 166hk, men jeg tror ikke det er fullt så mange hk da.Men bilen ble solgt til meg for 26000kr, og jeg har kostet på nye dekk forran og en del små plukk har jeg også fiksa på den. Så jeg må nok ha nermere 25000kr for bilen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26000!!???

Jeg ringte på den når jeg var en tur i ålesund og jeg kunne få den for 20.000 hvis jeg kom og hentet den da...

Men nå skal ikke jeg ødelegge tråden din for bilen virka grei den så om alt er godkjent og i orden på den er den nok verdt penga!!

Sikkert et jævli gøy leketøy :)

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt greit det. Tror ikke det blir så vanskelig og selge denne spesielle bilen uansett. Det er nok noen som vil ha seg et skikkelig leketøy tenker jeg. Send gjerne spm. om bilen til meg,har den ennå så det er bare og kom å kjøp. Eller bytte mot en BMW feks.

Kjøp min Honda i dag og kok ris i lang tid fremmover:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider