cr0bar Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Skal bytte disse de nermeste dagene. Er det noen tips eller er det bare rå makt som skal til? Bruker de å sitte som et HE"#¤"¤?.. Det er høyre og venstre bak i brua. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 på min satt de som faen på flatmark. måtte brenne/skjære de ut. Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvis dette er på samme måte som Golf, har jeg et triks: Ta en Drill med et bor som ikke er for tykt men likevel går helt igjennom. Bor ut gummien til innerhylsa detter ut. Ta så ei baufil, ta av bladet og sett det på igjen inni foringa. Sag et snitt gjennom ytterhylsa og bare dra til den et par ganger så kommer den. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Denne jobben har jeg gjennomført på audien tidligere. Gjør det samme som JVHCossie. Gummien er jo ødelagt uansett. Jeg brukte bajonettsaga for å sage ut ytterhylsa. tviler på at denne hylsa kan fjernes ved å banke den ut. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Det går det å med stor nok slager, men ikke med finger'n i mellom :lol: Kjenner en som har gjordt det... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Ville investert i poly foringer bak når du nå bytter. De er så ufattelig enkle å banke inn og de er en del stivere enn de orginale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg