Sikkan Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 En som sa at man heller kunne kaste sand på, det prøvde jeg, men det er nok litt bedre med biltema enn egen håndkraft du :) Hehe, *tralala*, Det funker nok litt bedre ja, men spøk til side så har jeg bare blitt frustrert over dårlig effekt på biltemagreiene noen ganger. Men det skal sies at jeg er ivrig tilhenger av biltemaprodukter, som ofte har dårligere ord på seg enn fortjent:) Jeg bruker 2k epoxygrunning etter sandblåsing. Biltemagrunninga koker vel hvis man sprøyter på noe litt sterkere etterpå mener jeg? Eller tuller jeg nå? Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hmm.. et triks for å få fart på biltemablåseren er å tre inn et rør i dysa så den blir trangere og farta på sand og luft gjennom dysa øker. Enkelt og veldig effektivt. Da går det fint å blåse rent med en liten kompressor med litt pauser. Testa det idag og det funka overraskende bra! Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmustang69 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Hold dere unna biltemas produkter som lakk, rust fjerner o.l. Bedre å spandere noen hundrelapper ekstra å få skikkelige produkter som varer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg