Kjartank Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Noen som har erfaring med denne boksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Har nettopp montert en slik på min. Det er ikke noe fryktelig stor forskjell, men det drar definitivt bedre fra 2000rpm og oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigm Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Noen anbefalinger på hvor man handler disse boksene? Service og pris er vel det viktigste, og av og til mangelvare disse dager. Tenkte å snike inn en slik når jeg får nybilen i september.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Noen anbefalinger på hvor man handler disse boksene? Service og pris er vel det viktigste, og av og til mangelvare disse dager. Tenkte å snike inn en slik når jeg får nybilen i september.. I trondheim er det vel diesel service eller hva dem heter på nidarvold som importerer disse (se hjemmesiden til KCR/forhandlere) Koster vel rundt 6k og du får bra service og et godt produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigm Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Det er ett annet merke også som gjør det på samme måten som KCR, og det blir laget i Tyskland. Sjekk ut - http://www.diesel-power.com Dem har forhandler/importør i trondheim så man sparer seg litt porto etc. hvis man bor her oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighenning Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Men er det noen som seriøst har prøvd slike "trimsett" før og sett resultatet av det etter x antall år med kjøring ? Hvor mye forringer dette motorens effekt ? / Stig Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg