le0n Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Så en Passat, ca. 97 + modell med ekstrem styling på Voss på lørdag. Bilen var sølvgrå med noen detaljer jeg ikke fikk helt med meg, og laaaav.. Noen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 NBS passaten kanskje? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Vet at denne går på Voss, ikke så laaav men.. :jackinbox: Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Var ikke den der nei, men går den på Voss? Har alldri sett den de tre årene jeg har bodd der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 NBS passaten kanskje? Nei var ikke NBS passaten tror jeg, ikke så strøken... MEN den hadde StreetFighter styling, det er jeg ganske sikker på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 http://www.bilforumet.no/prosjektforum/144134-mixtrix-vw-passat-2-8-v6-%3D-streetfighter-7.html han her som har fått på grunninga kanskje? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 han er vel en jente..tror jeg Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Godt mulig det var denne ja, men var en gutt som kjørte såvidt jeg så i forbifarten iallefall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 var nok ikke denne, da den står i bergen (kokstad tror jeg) og ikke er ferdig.. og hun skriver jo i tråden at det eneste som skal være sølvfarget på den er felgene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Var eit kvinnfolk bak rattet på denne ja:) Og den var nok kommet litt lenger enn grunninga:P Stor alu vinge på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Stod vell passelat i frontruten? http://www.gatebil.no/index.php?id=344&pageid=116 denne uten all reklamen? tror de har tatt av all reklamen på den nå ;) Var sikkert Renate som kjørte den, hun er sammen (?) men han som eier den tror eg... Gikk på skole me henne i år, såg bilen ofte, faktisk en skikkeli feit bil! Som ikje bare er chipet heller, er vist ca 230-240 hk i den... Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 jeg har kjørt den norsk bildelsenter bilen, mora til en kompis av meg jobbet der, inne i lier/asker. Kjørt den, grom lyd og pen bil! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Jo det var gjerne den da, men uten klisteret:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 har sett den også ... uten klister på lagunen Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 har tatt av klistremerkene for vi skal lakkere den og fikse frontfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg