urqell Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hei,jeg har funnet 4 Rover p4 eller p6 som antakelig er til salgs og en Fiat 600 varebil ,en DKW og en Renault Dauphine som garantert er tilsalgs Disse er på østlandet ,så send meg en mail hvis dette høres intressant ut så sender jeg bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Er du en mellom-mann for all omsetning av veteranbiler på Østlandet du? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urqell Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Er du en mellom-mann for all omsetning av veteranbiler på Østlandet du? Nei ikke akkurat,irriterer meg bare over at biler som burde vert reddet står og forfaller,og da koster det lite og engasjere seg litt for og berge dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 http://www.bilpleieguiden.no/bilklubber/bilklubber.html her er forskjellige norske bil klubber du kan kontakte deriblant Renault og fiat.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urqell Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Ja,har gjort det alt,Vet noen hvordan man får lagt ut bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Ja,har gjort det alt,Vet noen hvordan man får lagt ut bilder? Hvis du ikke har en hjemmeside hvor du kan legge ut bildene, registrer du deg på photobucket.com og laster opp bildene der. Kopier deretter selve linken til bildet du vil legge inn. Så trykker du på det gule bildesymbolet (mellom konvolutten og snakkebobla) i svaret du skriver og legger inn bildelenken i boksen som kommer opp. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Jeg legger ut de to bildene jeg fikk av Fiaten. (takk for bildene forresten), Den er nok litt i skrøpeligste laget for at jeg skal dra den hit, men det er nok en sjelden sak. Kan ikke huske å ha sett en slik før... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Herlig rat look med autentisk mose :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg