Utking Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Har nå joina golf 4 klubben, dette er da min førstegangs bil;) har ikke så mange planene enda, men får nye felger til tirsdag. blir da momo corse felger. er en 1.6 liter som har gått 129 000, kjøpte an av mor mi for 60k Ellers har jeg kjøpt annlegg som jeg får forhåpentligvis til torsdag. en 12" xplod, jallaforsterker og to 6x9 sony høytalere greier. har ikke så mye peiling på annlegg, men hadde en xplod ståendes i garasjen som jeg ikke brukte så kjøpte den pakka for 2000 på bilradiospesialisten;) Uansett senere planer er vel å få tak i en ny frontfanger, hekkfanger og side skjørt, kanskje senk og øyelokk også. Foreløpig er det pengene som ikke strekker til;) kommer med bilde av bilen med nye felger til tisdag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Felger, senk og lakker lister, dørhåndtak, front, hekk osv så blir den straks pen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 kult... denne kan jo bli ganske ganske fresh:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 felger i hvertfall ordna de får jeg montert i morra;) Front og hekk er vel neste steget tenker jeg, og lakkere listene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 4er'n er fine røde :P har ikke sett dem så mange i den fargen :P Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Fikk felgene i går, (tok sin tid) og er ferdig montert:) fikk dem montert rett før jeg skulle på gatebil kristiansand, noen av dere som var der foresten? uansett her er et par bilder=) ble dårlige men men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg