Honda_power Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Noen her som veit hvordan jeg kan få lys i de originale Tåkelysene til Accord 90-93mod?:watchout Er det berre til å sette i ei pære? Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 har du orginale tåkelys på din 91mod accord? Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 ja de lysene som er ilag meg blinklyset ifronten, om det er tåkelys elle kva det er skal jeg ikke si sikkert:confused: .. Berre jeg får lys i de så er jeg fornøygd:P Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 i frontfangeren er det blinklys!:) Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 i frontfangeren er det blinklys!:) åå takker for bilde:angelsmili: so det er ikje til laget for noe lys inni der alså? der så det er klart glass... meiner jeg såg ein Accord so hadde lys der Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 :win Sånn som den flotte Acoorden her har.. men nå har sett litt etter og du må nok lage hull og sånt selv.. angry2 Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 alt går ann med fantasi og med litt skills:P er d vel bare å borre ekstra hull i bliklysa, putte i ei pære, and Voila:D Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 alt går ann med fantasi og med litt skills:P er d vel bare å borre ekstra hull i bliklysa, putte i ei pære, and Voila:D Ja :rolleyes: Får prøve me det. Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 :win Sånn som den flotte Acoorden her har.. men nå har sett litt etter og du må nok lage hull og sånt selv.. angry2 Gammelbilen til en kompis, han som ordnet den opp:) vet han borret inn parklys der, så det skal kun være blinklys originalt :) så det er bare å mekke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Gammelbilen til en kompis, han som ordnet den opp:) vet han borret inn parklys der, så det skal kun være blinklys originalt :) så det er bare å mekke ;) ja:) har funne ut att på de originale blinklysene så er det ikke noe hull, så det må lagest selv:rolleyes: Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg