Gå til innhold

vagen sin bildetråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Okei, bruker Canon EOS 50D + 17-40 f/4L, Sigma 50mm f/1.4 og 70-200 jeg hehe :P

 

CRT skjerm funker vel om den er kalibrert det og, selv sitter jeg på en PC med gromt oppsett og 24" LED skjerm hehe :P

 

Men du tar ufattelig rå bilder! Lever du av å være fotograf, eller er det på hobbybasis?

 

EDIT: Er D700 Fullformat?

Penger som ikke durer er død kapital
Bor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt!
1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350
x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 653
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Da er treff sessongen i gang for min del. Det er første gang på MANGE år jeg har dratt på noe, og absolutt første gang jeg har prøvd meg på bane fotografering - så dette var en "prøverunde" for meg. Lærte litt om utstyret (nytt for i år) og hva jeg må handle inn til neste treff. Så forhåpentligvis blir det bare bedre treff for treff.

 

Har tenkt meg på de treffene hvor jeg får tilgang til hele banen denne sommeren. GATEBIL regner jeg med er i orden, så vil være der. TRACKDAY treffene utgår, for det var ingen interesse for at jeg skulle få noen tilgang der (syter ikke, just sayin' :)) Hadde tenkt meg på bmw treffet på våler, men var litt opptatt med noe som skal på trykk (og var ufattelig treig selv :)) så det utgikk. Og har notert litt ymse på kalenderen fremover som avhenger mest av vær & tilgang til banen.

 

Aaaanyway.....

 

Stor takk til Tom Ole Svendsen for at jeg fikk tilgang til hele banen på Powerdrift treffet som var nå 18 april på rudskogen. For meg så var dette ett bra treff med frisk satsning av flere. 100kr for å komme inn å se på dette var HELT klart verdt pengene. Skal det være noen flere powerdrift på østlandet så dukker jeg opp igjen (hvis jeg slipper til igjen da :)). Skal kommentere bilene etter hvert som jeg legger ut bilde av de. Eneste jeg vil kommentere med en gang var en hvit BMW E30'n med "powerdrift" i frontruta... FOR EN UTROLIG SYK MØRK & SINT LYD I DEN BILEN! *NYDELIG!!!*

 

Har en del materiale å gå igjennom, så TING TAR TID. Legger ut fortløpende utover uka. Har ikke bilder av alle bilene tror jeg, da jeg ikke var der så lenge + som sagt: første gangen noen sinne jeg fotograferer på noe banekjøring, og en del gikk ikke som planlagt. Bedre neste gang? Håper det!

 

Hvis noen vil ha ett bilde i full størrelse så send meg en PM. Tar 500kr (jaja, slutt og syt - 2 peppes pizza koster faen meg mer!! ;))

 

Nok mas... første bilde:

 

powerdrift01.jpg

 

Likte utseende på denne veldig godt - gjennomført - og det var bra satsing på kjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å se at du satser på banefoto også! Tør jeg spørre hvordan du ser ut? Tusla rundt på indre selv, godt mulig jeg så deg uten å vite hvem du var, husker jeg så et par nye ansikter som jeg ikke har sett utpå før :)

 

Dette er meg:

http://img.photobucket.com/albums/v398/markryder/diverse/selvportrett.jpg

 

Så ser du meg så får du bare stikke bortom en tur, men er kanskje litt opptatt med kamera ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår