soulfly2 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 noen som vet noen plasser jeg kan få tak i noe slikt ? helst originalt ... eller må jeg bygge et eget selv ? Siter 93 mod toyota corolla levin gt apex 97 mod volvo 850 lt aut 91 mod peugeot 605 sli (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 noen som vet noen plasser jeg kan få tak i noe slikt ? helst originalt ... eller må jeg bygge et eget selv ? Har du vært i kontakt med Toyota? Om du har delenummeret så burde de klare å skaffe det, men det kommer sikkert til å ta tid. Jeg har vært borti noen som har hatt tilsvarende bil (1991-modellen) som skaffet delekatalogen på CD-ROM fra japan, så fant han delenummer der og bestilte gjennom Toyota.. (o m j e g h u s k e r r e t t) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw671 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 kjøre jon... om du tenke dæi om så vet du at Cato og trond har japse-katalogen på cd-rom.. ring dem få delenr og bestill d på toyota... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg