phax. Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hoi, lyst på nye baklykter til golfen, men trenger litt tips om hva som vil passe best.. Når jeg kjøpte bilen sto det på noen billig jalla lykter full av kondens. fikk orginallyktene også med men har lyst på noe litt sprekere. bilder av bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Kan jo legge med at jeg fikk litt elsk på et par led-lykter som jeg så montert på en sort golf her om dagen, men tviler på at det ville sett like bra ut på min sølvgrå sak.. Har trodd at led-lykter så mest jalla ut utifra bildene jeg har sett på nett, altså ikke påmontert noen biler. Men fikk øynene litt opp for de nå.. slenger med et bilde av den bilen også. Hadde jeg hatt sort bil hadde jeg tvert valgt disse lyktene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 jeg synes de mørke LED-lyktene er utrolig rå! men vet ikke hvordan det passer på sølvfarget bil... hva med de røde led-lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Har tittet litt på de røde også, men litt usikker egentlig.. Prøvde meg på en rask runde i photoshop og syns ikke det så helt galt ut faktisk! Regner jo med det ser hakket bedre ut i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 disse kan jo passe godt på en sølvgrå bil også =) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Sølvfarget LED da? ;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hei se der ja, letet etter bilde av de lyktene påmontert, fikk jeg sett de i rette fargen og greier. :) Var litt som jeg fryktet med de kromfarga led lysene ja, synes det ser litt for plasticfantastic ut.. Da tror jeg faktisk det hadde blitt bedre med sort eller rød led lykter altså. Ingen som har noen bilder av en sølvgrå golf med de påmontert..? De led lyktene med den crystal clear looken har jeg også tittet litt på, er pene nok de men synes de kanskje blir litt for kjedelige. Har lyst på noe litt mer særegent! :) Også tittet litt på Hella sine Golf 5 look lykter, men er jo umulig å bli klok uten å se hvordan de ser ut påmontert.. Foreløpig så heller jeg litt mot sorte eller røde led lykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Også tittet litt på Hella sine Golf 5 look lykter, men er jo umulig å bli klok uten å se hvordan de ser ut påmontert.. Jeg har de sorte Golf 5 look lyktene på en sort golf hvertfall. Legger ved et par bilder. Veit man får lyktene sølvfarget også. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Ey takker, letet lenge etter noen ordentlige bilder av de lyktene. :)Får ta en runde i photoshop og se om jeg blir klok. Hvor får man kjøpt de sorte led lyktene forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Ey takker, letet lenge etter noen ordentlige bilder av de lyktene. :)Får ta en runde i photoshop og se om jeg blir klok. Hvor får man kjøpt de sorte led lyktene forresten? Streetdesign.no har dem: http://streetdesign.no/?go=produkt&id=12971 Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg