Somme Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hei, merka idag når jeg skulle kjøre at clutchen var borte, pedalen gikk i bånn utenmotstand og kom ikke tilbake. Den var fin igår så skjønner ingen ting:( fylte på ekstra bremseveske/clutchveske uten resultater. Men når jeg klemmer inn pedalen hører jeg akkuratt som et liten puste lyd kan dette ha noen sammenheng?? Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Har du hydraulisk clutch kan det være en av sylindrene som lekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Er hydrolisk clutch ja. er ikke ford vettu:P haha Sjekke under bilen om det lekker fra noe rør/slanger. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 skal gjøre det når jeg kommer hjem fra sykehuset :P blir nokk ikke noe serlig kjøring på meg i det hele fremover likavell =) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Det skjedde med min engang også..Fylte på mer bremseveske og pumpet som faen på clutchen i 10min så var den som ny :) Bare dra clutchen fram igjen press den ibånn igjen ;) Er nok en måte å lufte systemet på men har ikke sett noe mer på dette enda...Men ser ut for det har skjedd med min igjen hehe..Har stått i ro i 3-4måneder så er kanskje ikke så rart.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Det skjedde med min engang også..Fylte på mer bremseveske og pumpet som faen på clutchen i 10min så var den som ny :)Bare dra clutchen fram igjen press den ibånn igjen ;) Er nok en måte å lufte systemet på men har ikke sett noe mer på dette enda...Men ser ut for det har skjedd med min igjen hehe..Har stått i ro i 3-4måneder så er kanskje ikke så rart.. etter mye pumping på clutchen får jeg opp litt trykk, men den klarer ikke holde det. Men så på væskenivået også nå nettopp var nesten ingen ting igjen. Men ser ingen form for lekasje under bilen så lurer på om det er noe inni bilen? Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 sjekk pumpa på pedalen hvis ikke er det høyst sannsylig slavepumpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 etter mye pumping på clutchen får jeg opp litt trykk, men den klarer ikke holde det. Men så på væskenivået også nå nettopp var nesten ingen ting igjen. Men ser ingen form for lekasje under bilen så lurer på om det er noe inni bilen? Prøv å fyll opp med bremsevæske og pump på nytt ;) Om det ikke er lekkasje så burde det bare være å pumpe/lufte ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 er nok pumpa på pedalen trur jeg. Har kjøpt ny idag så skal ut å teste strax :) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Bytta clutch "sylinderen" på pedalen igår, men til min store overaskelse var det ikke denne det var feil på. Fylte oppi med mere veske pumpet å luftet en stund, men merka plutselig det var bløtt i gulvet. tok opp matta å så det var et slags alu rør der det var rusta hull i. Noen som vet hvor jeg får taki nytt slikt rør? Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 er vel vandelig bremse rør det. har ihvertfall vært det på de bilene med hydr.kløtsj som jeg har sett. det får du kjøpt stort sett over alt der de selger bildeler. pleier å få kjøpt dem i ferdige lengder hvis du vet hvor mye du må bytte ca. med mindre du må bytte noen meter:P da må du flense selv;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg