Grev1 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 skaffa meg noen nye baklykter til tralla her forleden, men de originale soklene passer ikke i lyktene. Virker som om lyktene skal ha separate sokler for de forskjellinge pærene. Har de nyere modellene det? Ska få tatt noen bilder i morra..Hvordan har dere løst dette? Den nye lykta Den originale Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 sånne duh har jah,har sånne med en å en jeg liksom Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 aha. Er de originale? Eller er det noe som er hjemmesnekra? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 vart det ordnings? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 har ikke fått sjekka det ut ennå jeg. Ska en tur til vw den 8. Håper det er å få originalt. Gir tilbakemelding hvertfall. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 får håp det bli årnings dah=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg