David_G Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 jeg må ha nytt eksosanelgg nå for det "datt" av her om dagen, kjøper originalt, men tenkte jeg sku drite i den minste lydempern å bare ha rør der, men hvem av lyd-demperne burde jeg drite i? vill ikke at de skall bråke voldsomt liksom. skall handle i morra så taksom for svar i dag :P hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 De fleste driter vel i den bakerste om jeg ikke tar helt feil :) Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 ville no investert i eit rustfritt eksosanlegg når du først skal skifte.. koster ikkje så mykje meir en orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg