Gå til innhold

Diablo VT - Mortensrud

Ranger emnet


Turboed1

Anbefalte innlegg

Svingte innom Shellen på Mortensrud på vei til Særp i går,og der sto det en "Lamborghini Midnight Blue" Diablo VT Roadster gitt... Noen andre som har sett den? Var på norske skilter og alt... :thumb

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ha respekt for at han bruker sånt maskineri til daglig.... Gutta på Lambo-fabrikken sa at de skilte mellom "Posers" som kom med bilen på service etter 3 år,brukt kanskje 50 mil... og de som var "Real men" som kom innom for 6000-service etter noen måneder. Servicen (og prisen på den) skilte litt avhengig av hvem man var av disse,for å si det sånn...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serviceintervallet på Lambo er forresten 12.000 km :blah:
Pirk pirk...sjekket ikke "Owners Manual" før jeg plapret...:hide

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å høre at dere liker bilen min, vel jeg bruker den som bruks bil, har hatt mange Diablor, gå inn på gatebil så har de en repotasje om min forrige Diablo. Skal sette inn Lotec Gemballa turbo kitt i den nå i høst, vil da yte på max 920 HK og gjøre 410 kmt, gå inn på Lambocars.com og linken under Diablo så ser dere den siste som Gemballa bygde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig elsker jeg Lamborghinier fordi de er NA motorer med syke krefter.

 

Men hvordan røsker Lotec systemet i drivverket? VTTT'en måtte de tune ned fra 1170BHP til 758BHP for å ikke rive dette sønder og sammen?

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at du har litt feil, og når jeg skriver kit er det fordi dette lar seg bygge på bestilling fra Gemballa - Lotec ser du, de har byggd 3 biler med denne turbo oppsettet, den første som repotasjen i lambocars skriver om var Uwe Gemballa sin private og sitt prøveprosjekt. alle prosjekt starter som sagt med den første. Vel om 410 er for deg usansynelig så er det nå en seriøs repotasje om denne bilen, så ikke vet jeg. Jeg har selv vært i kontakt med Rosso AB i sverige som formidlet denne bestillingen fra meg, så vi får se til våren da hva vi har fått under hekken på Oksen så kan vi evaluere prosjektet da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare fasinert over at dere får det til jeg. Gratulerer med sinnsykt fet bil (selv om du skriver du har hatt flere før) og respekt for at du bruker bilen til det den er laget for. Skal bli spennende å se hvordan prosjektet ender. 920 hk? Er det på veiv eller hjul? Er det 4x4 eller RWD på bilen din?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår