Gå til innhold

Kjøpe omega b?

Ranger emnet


Rabies

Anbefalte innlegg

jeg vurderer en omega b etterhvert. men jeg lurer jo selvfølgelig på litt småting.

* trekker den forran eller bak.

* bagasjeplass? ( har barn)

* muligheter for å hente ut krefter?

* svakheter?

P.F.H: takker og bukker

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vurderer en omega b etterhvert. men jeg lurer jo selvfølgelig på litt småting.

* trekker den forran eller bak.

* bagasjeplass? ( har barn)

* muligheter for å hente ut krefter?

* svakheter?

P.F.H: takker og bukker

 

*Bakhjulstrekk.

*God baggasjeplass, 530L på sedan hvis jeg ikke husker feil. Synes forøvrig du er slem pappa hvis du dytter barna inn i baggasjerommet;-)

*Sugemotortrim er alltid dyrt. Kan jo kjøpe en V6 eller trimme en TD.

*Rust, spesielt i hjulbuer og nederst på dører. Motorene kan gå langt bare de er tatt godt vare på. Ta en titt i ekspansjonstanken for sikkerhets skyld.

 

Suveren bil som er veldig deilig å kjøre langt og fort med:-)

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-den trekker bak;)

-bagasje plassen er vel bra, er litt usikker på hvor stort det er med bakseter i siden jeg har varebil selv...

-er gode muligheter der... spørst jo hvilken motor du velger å hvor mye du vil legge ut på motoren;)

-det er vel helst rust i bakdører å hjulbuene bak.

 

en liten begynnelse der ihvertfall... er nok folk her inne med litt mer erfaring med omega enn meg som kan komme med bedre svar:P

kjøpte selv omega b for 14 dager siden å er iallefall storfornøyd med min! god plass å god å kjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår