Gå til innhold

Notodden!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eh? Dop bare fordi de ikke får lov til å kjøre i sentrum og spille musikk med vindu nede? da har de virkelig andre problem og. Til nå har jeg bare fått med meg at de helst ikke vil at folk skal råne rundt *I SENTRUM*. Har de prøvd med å råne utenfor sentrum? Har de da også passet på at hvor de enn stopper, så ser det ikke ut som en dass etter de?

 

Forøvrig så kan det jo se ut som om gårsdagens aksjon gikk rimelig rolig for seg, som jo er en vesentlig forbedring fra de 2 foregående dagene, og som legger premissene mer til rette for en fornuftig dialog. However, jeg ville fremdeles heller ha sett meg om etter bedre alternative steder å råne på enn midt i sentrum, nettopp fordi man da tar mere hensyn til andre. Jeg ser ingenting som tyder på at de absolutt MÅ kjøre rundt spesifikt i sentrum...

Nå får du lese hva jeg skriver først da. Gi det ti år. Det er et begrenset antall rånere som har så lang fartstid. Det jeg mener er at erfaring fra andre steder tilsier at fjerner man et bilmiljø, så oppstår det gjerne et annet miljø som ikke er noe bedre.

 

Nei, jeg sier ikke at de som i dag ikke får råne, sitter med øya i kryss neste helg. Sier heller ikke at dopmiljøet blir like stort som dagens rånemiljø, men det er tross alt bedre med litt musikk fra biler, enn å bli ranet på åpen gate

 

Ungdom har bestandig oppsøkt steder der det skjer noe, og folk samles. Og slik kommer det til å fortsette.

 

Får litt inntrykk av at mange tror rånemiljøet er så totalt forskjellig fra andre miljøer. Hvorfor går folk ut på disko i helgene? For å treffe folk og kose seg. Hva er det som gjør at det hver dag går tusenvis av personer ut fra landets kjøpesentre uten så mye som en avis under armen? De er der for å treffe folk. det samme skjer med rånere. Rånere er ikke noen klubb, de har bare interesse for biler.

 

Hvorfor sitter ikke folk under ei gran og drikker seg fulle i helgene, istedet for å dra inn til sentrum tror du? Egentlig ganske enkelt

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du lese hva jeg skriver først da. Gi det ti år. Det er et begrenset antall rånere som har så lang fartstid. Det jeg mener er at erfaring fra andre steder tilsier at fjerner man et bilmiljø, så oppstår det gjerne et annet miljø som ikke er noe bedre.

 

Nei, jeg sier ikke at de som i dag ikke får råne, sitter med øya i kryss neste helg. Sier heller ikke at dopmiljøet blir like stort som dagens rånemiljø, men det er tross alt bedre med litt musikk fra biler, enn å bli ranet på åpen gate

 

Ungdom har bestandig oppsøkt steder der det skjer noe, og folk samles. Og slik kommer det til å fortsette.

 

Får litt inntrykk av at mange tror rånemiljøet er så totalt forskjellig fra andre miljøer. Hvorfor går folk ut på disko i helgene? For å treffe folk og kose seg. Hva er det som gjør at det hver dag går tusenvis av personer ut fra landets kjøpesentre uten så mye som en avis under armen? De er der for å treffe folk. det samme skjer med rånere. Rånere er ikke noen klubb, de har bare interesse for biler.

 

Hvorfor sitter ikke folk under ei gran og drikker seg fulle i helgene, istedet for å dra inn til sentrum tror du? Egentlig ganske enkelt

 

Hvorfor skal de absolutt samle seg der det er til mest mulig støy og plage for andre?

Er jo flere her som nevner en bra plass rett utenfor sentrum.

 

Er vel det at man ikke får så mye oppmerksomhet og "publikum" der. Er jo selvsagt ikke like "kult" å støye og være "tøff" for de man kjenner....

 

-Jannis

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer det mere der i natt? Har lenge vurdert å dra oppover. Politiet sier de stopper alle som er ungdommer. Selv er jeg 36 så slipper vel inn da? Må si jeg støtter ungdommene i Notodden.

Er det ikke mye å finne på i bygda, så blir bilene samlingspunkt. Bodde selv på et sted i Nord Norge, for mange år siden, som både veivesenet og gud hadde glemt.. Var på størrelse med Notodden. Var en fast gjeng med ungdommer som møttes utafor shell og kjørte stripa opp å ned. Svidde gummi gjorde vi på en stor parkeringsplass. De gangene politiet dukket opp ble vi bare anmodet om å roe oss ned. Det hjalp vel en 30 minutter :op: . Det jeg vil fram til er at det er ikke alle steder det finnes tilbud til ungdom. Så hvorfor ikke møtes, til konvoi på stripa? Greit at det kan bli litt støy, men bedre det en å reke rundt å finne på faenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal de absolutt samle seg der det er til mest mulig støy og plage for andre?

Er jo flere her som nevner en bra plass rett utenfor sentrum.

 

Er vel det at man ikke får så mye oppmerksomhet og "publikum" der. Er jo selvsagt ikke like "kult" å støye og være "tøff" for de man kjenner....

 

-Jannis

Hva gjør du i helgene? Tror egentlig du har misforstått hele kulturen. Det handler om å treffe likesinnede, og det er i byen man treffer andre. Det er derfor kiosker og gatekjøkken ligger i byer, det er der flest oppholder seg. Eneste forskjellen er at noen drikker seg fulle og bråker. Andre kjører bil og bråker

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns egentli råneran skal stå på dær men syns De kunne droppa dekkbrening og bilbrening,kanskje tenkte litt åver hva de gjør for å ikke kom feil fram til folk..

Etter mi meining så har de stått fram feil til folk sånn som de har holdt på,hvis de hadde tenkt etter så kunne de stilt seg bedre fram i søkelyse til folk....sånn som det er nu så står de fram negativt..samme med avisan/tv som hva med den eine lokane rånern i en gammal volvo*ikke meining og disse volvo*men reporterne finner den typen biln med mye wunderbaum og gjerne mest mulig harry å ta interwiev med..

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kommer til å bli så mye roligere når de nå stengte den gata. Blir jo bare til at flere drikker seg fulle og reker rundt i byn og kødder istede for å kjøre bil der. Når det ikke er en dritt for ungdom å gjøre og når det de driver med blir ulovlig så er det ikke rart det blir mer alkohol, festing og drug bruk blandt ungdom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du i helgene? Tror egentlig du har misforstått hele kulturen. Det handler om å treffe likesinnede, og det er i byen man treffer andre. Det er derfor kiosker og gatekjøkken ligger i byer, det er der flest oppholder seg. Eneste forskjellen er at noen drikker seg fulle og bråker. Andre kjører bil og bråker

 

Og hvorfor må de ha den absolutte dårligste gata i hele Notodden å råne på? Det finnes flere andre veier som er like godt, hvis ikke mer, egnet til å råne på.

 

Og nei det er flere forskjeller mellom folk som drikker seg fulle og folk som råner. Rånerene råner 24-7, dette gjør ihvertfall ikke drita småunger.

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor må de ha den absolutte dårligste gata i hele Notodden å råne på? Det finnes flere andre veier som er like godt, hvis ikke mer, egnet til å råne på.

 

Og nei det er flere forskjeller mellom folk som drikker seg fulle og folk som råner. Rånerene råner 24-7, dette gjør ihvertfall ikke drita småunger.

Ingen kjører bil 24-7, like lite som noen drikker 24-7. Men det er bestandig noen ute å kjører, akkurat som det er noen fulle. Trenger ikke være samme personene hele tiden

Du tror vel ikke at det er slik hver dag/natt i Notodden til vanlig som det er nå?

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er rånere ute og råner på alle døgnets tider i Notodden, var der faktisk i forrige uke. Da var klokka 2 på en torsdag (Fredag teknisk sett) og alikevell var det 15-20 biler som var ute og råna. Og Notodden er ikke akkurat den største byen og når såppas mange biler er på et så lite område så lager det bråk.

 

Har ikke sagt noe om at det er en som råner rundt 24-7 heller jeg.

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er rånere ute og råner på alle døgnets tider i Notodden, var der faktisk i forrige uke. Da var klokka 2 på en torsdag (Fredag teknisk sett) og alikevell var det 15-20 biler som var ute og råna. Og Notodden er ikke akkurat den største byen og når såppas mange biler er på et så lite område så lager det bråk.

 

Har ikke sagt noe om at det er en som råner rundt 24-7 heller jeg.

 

 

Er ikke torsdag en dag hvor folk er ute på byen?

Og i disse ferietider er det vel ikke rart om folk er ute helt til kl 2.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rånerene råner 24-7, QUOTE]:idea:

 

Snakker ikke om entall.

 

Er ikke torsdag en dag hvor folk er ute på byen?

Og i disse ferietider er det vel ikke rart om folk er ute helt til kl 2.....

 

Torsdag er vanligvis ikke en dag hvor folk er kjører i gatene til klokka 2 på natta.

 

Saken er den at de er der hele tiden!

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår