janivar Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 hei.lurte på om et og ft dysene er like?har et lite broblem med att en dyse kommer å går, også satte jeg på en ft dyse og den gjør akkurat det samme?mvh jan i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 ET dysene er 300cc, og FT dysene er 337cc. Dem er helt like ellers. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 da er det kanskje bedre å sette på ft dysene hvis dem er litt større?har satt i ft blokk med 531 topp og bruker et innsug.den er også chippa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 sjekk ledningen da om dysa kommer og går, med begge to.. kan være dårlig kontakt en plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 jeg målte med volt meter når den gikk på tre og den ga strøm den men.har gått bra i dag da.hmmm.takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 ET = høy ohm FT = lav ohm ( derfor man har forkopplings motstandene ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hehe, nå har du feil forum-sluttie.. Motronic har også forkoblingsmotstander. Som jeg sa, det eneste som skiller dysene er mengden dem spruter ut. Edit: Og fargen, hvis man skal være pirkete :titties: Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 hm, mente det var høy ohm på ET jeg. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Ikke skriv ting hvis du bare "mener det". Vit før du skriver noe for å informere :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Ikke skriv ting hvis du bare "mener det".Vit før du skriver noe for å informere :) er vel ikke umulig at det kan være brudd i en motstand. De hadde iallefall jeg på min gmle ET... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 altså, på de ET motorene jeg har skiftet dyser på har vi alltid kjørt høy ohm. er ikke sikker på hvor jeg har det i fra, skal sjekke litt. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 motstanden står på akurat samme plassen som på ft/fk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 motstanden står på akurat samme plassen som på ft/fk ET kontra FT ikke Fk\FT Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 ET kontra FTikke Fk\FT Skjønte du seriøst ikke hva b230ft mente? helt seriøst? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 tok ikke den helt ut av veggen nei.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg