Johnsen F Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei. Har en 2003 modell Polo 1.2 som "hakker/fjusker" litt når jeg ligger i stabil hastighet på mellom 2500-3000rpm.i 4 og 5 gir. Dersom jeg slipper opp litt på gassen, evt. gir litt mer på stopper dette. Hva kan dette være tror dere? Kan det være noe så enkelt som at noen av tennspolene er moden for utskiftning? Takknemlig for alle svar dere kan komme med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 kunne tenke meg pluggene, du har ikke åpent luftfilter el?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Kan også sjekket at pluggledningene sitter bra på i begge ender, min fjusket en del for en tid tilbake siden, da kjente jeg over dem, og da var den ene ganske løs, festet den, og problemet kom aldri igjen. Dersom ikke dette hjelper, kan du prøve å bytte plugger ja. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg